SONG !

Saturday 8 September 2012

AIQIL AIMAN

hye assalammualaikum :) tittle post nie pasal sorng budak yg special dlm hati aku . die nie ex bf aku . aku kenal die sejak aku drjah 6 . kia org dah clash but still suka sama suka . aku tk thu lahh kenapa die pnting sngt bgi aku . die nie seorng yg caring , penyayang , baik , otai , suka merajuk . haha . wktu drjah enam akhir bulan 12 kot kitaorg kaple . dkt 4 bulan kott . hurm , tpi tah mcm mana TERclash lah pulok . haha . wktu mula2 kenal aiman nie die mcm mlu2 . aku pun mlu2 . tpi lama2 kitaorg da biasa kitaorg jdi oke mcm pasangan lain jugak :) aww . wktu kaple ngn die bole dikatakn stiap hri aku nk dngr suara die . aku slalu call die . klau mlas pun aku msti mesej die . tpi semenjak nie die dah lain . mklum lah dah ade awek lain lahh kata kan . kitaorg tk sesweeet mcm dlu . tpi kitaorg still rapat . gf die skrg  nie member aku . siapa yg tk jeles klau tngok org yg die syg kaple ngn member sndiri . klau aku mlepak ngn member aku , msti aiman call . huish ! jeles gilaa siot .. tpi aku tk kesa dah semua tu . yg aku thu aku msih syg kat die . smoga ikatan prsahabatan kitaorg kekal . amin ~

No comments:

Post a Comment